Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Siirt Valiliği
T.C. Siirt Valiliği
T.C. Siirt Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe Görev Yapmış Valiler İl Protokol Listesi Mevzuat
  • SİİRT
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Muhtar Bilgi Sistemi Köydes İlimizdeki Dernekler Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü İl Etik Komisyonu Siirt İli 2022 Yatırım Programı İl Yatırım Takip Sistemi (İLYAS) PERDİS Siirt Valiliği İmza Yetkileri Yönergesi Siirt Valiliği Etik Komisyonu Trugo İstasyon Dolum Saatleri
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Basın Açıklamaları İhale İlanları Yerel Basın Kuruluşları İnsan Hakları İhlalleri
  • İLETİŞİM
°C
13
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali
        • Dr.Kemal Kızılkaya
      • Vali Yardımcıları
        • Abdulhamit MUTLU
        • Şeyma AKTAŞ SEMİZ
        • Ömer Faruk GÖKÇE
        • Birkan TATLISÖZ
        • Mehmet Ali SEMİZ
      • Kaymakamlar
      • Hukuk Müşaviri
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüd Proje Müdürlüğü
    • Tarihçe
    • Görev Yapmış Valiler
    • İl Protokol Listesi
    • Mevzuat
  • SİİRT
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Muhtar Bilgi Sistemi
    • Köydes
    • İlimizdeki Dernekler
    • Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
    • İl Etik Komisyonu
    • Siirt İli 2022 Yatırım Programı
    • İl Yatırım Takip Sistemi (İLYAS)
    • PERDİS
    • Siirt Valiliği İmza Yetkileri Yönergesi
    • Siirt Valiliği Etik Komisyonu
    • Trugo İstasyon Dolum Saatleri
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • İhale İlanları
    • Yerel Basın Kuruluşları
    • İnsan Hakları İhlalleri
  • İLETİŞİM
 

TASARRUF TEDBİRLERİ KONULU 15/08/2018/7833 SAYILI VALİLİK GENELGESİ

15.08.2018
 
GENELGE 15/08/2018/7833
Ülkemize son günlerde uluslararası düzeyde yapılan ekonomik saldırıların önüne geçilmesi ve kamusal alanda tasarrufların arttırılması, daha etkin mali disiplinin uygulanması ve denetlenmesi ve kamuda yürütülen hizmetlerin etkin ve verimli bir şekilde yerine getirilebilmesi amacıyla, aşağıda belirtilen tedbirlerinin alınmasına ihtiyaç duyulmuştur:

        I-   TASARRUF TEDBİRLERİ
        Kamuda gereksiz harcamaların önüne geçilmesi ve kaynakların en rasyonel şekilde kullanılması amacıyla; her türlü israftan kaçınılacak, başta araç kullanımı olmak üzere; telefon, elektrik, su, akaryakıt, demirbaş malzeme, sarf malzemesi, vb. giderlerin en aza indirilmesi için gerekli özen gösterilecektir. Resmi telefon görüşmelerinde kısa ve öz konuşmanın yanı sıra özel görüşmelerin ilgili personelden tahsil edilmesine dikkat edilecektir.

        Her seviyedeki kurum yöneticileri, ellerindeki ekonomik, fiziki ve insan gücü kaynaklarını en rasyonel şekilde kullanacaklardır. Dairelerde işgücü, zaman ve maddi açılardan savurganlığa meydan verilmeyecek, azami tasarrufa özen gösterilerek, israf sayılacak davranışlardan kaçınılacaktır.
 
        Kamu yöneticileri, kamu hizmetlerinde tasarruf sağlayıcı ve maliyet azaltıcı tedbirleri sürekli geliştirecekler, bu tedbirleri kendi bünyelerine intibak ettirerek ve geliştirerek uygulayacaklardır.

        II- RESMİ TAŞITLARIN KULLANIMI
        Tüm  resmi taşıtların kullanılması; gerek  237 Sayılı Taşıt Kanununda ve gerekse   Başbakanlığın 17/01/2007 tarih ve 2007/3 sayılı genelgesinde belirtilmiştir.

        Tüm kamu taşıtları ve kamu hizmetlerinin ifası için kiralanan araçların; anılan kanun ve genelgelerde belirtilen usul ve esaslar dâhilinde kullanılmasını, resmi hizmete mahsus araçların (kiralanan araçlar dâhil), makam araçları veya özel araçlar gibi kullanılmasına kesinlikle müsaade edilmemesini, özellikle özel işlerde, tatil günlerinde ve resmi görev dışında kullanılmasının önlenmesi amacıyla, kurum amirleri tarafından gerekli hassasiyet gösterilerek, bu konuda herhangi bir olumsuzluğa mahal verilmemesini, personelin de aynı ölçüde bahse konu hususlara özen göstermeleri sağlanacaktır.

        
Kamu taşıtlarının (kiralanan araçlar dâhil), resmi görev dışında kullanılmasının önlenmesi amacıyla, görevin sona ermesine müteakip bütün taşıtlar kurum garajına veya önüne park edilecektir.
 
        III- VATANDAŞ ODAKLI HİZMET
        Günümüz çağdaş kamu yönetiminin temel felsefesi; vatandaşa güveni esas alan, Devlet-Vatandaş ilişkilerinde kırtasiyeciliğe kaçmayan ve bürokrasi içinde boğulmayan, vatandaş taleplerinin en kolay, en seri ve en uygun şekilde sonuçlandırılmasını amaçlayan "vatandaş odaklı" bir yönetimi gerçekleştirmektir. Bu husus Hükümetimizin temel idari düzenlemelerinde de yer almaktadır.
 
        "Vatandaş odaklı yönetim", vatandaşlarımızın hizmet kapısı olarak gördüğü Devlet kapısında, gereksiz emek ve zaman kaybına uğratılmadan ve bekletilmeden işlerinin kolaylıkla sonuçlandırılmasını hedeflemektir. Söz konusu kamu yönetimi anlayışıyla, vatandaşın kamu kurumlarındaki iş ve taleplerinin zamanında karşılanması ile artık günümüz çağdaş yönetiminde yeri olmaması gereken, birtakım aracıların devreye girerek vatandaşı maddi-manevi sömürmesi engellenecek ve aynı zamanda kamu görevlilerinin şahsında, Devletimizin itibar ve güven kaybına uğraması da önlenmiş olacaktır.
 
        IV- KAMU GÖREVLİLERİNDE ETİK DAVRANIŞ
        5176 sayılı Kanun ve bu Kanun'a istinaden yayınlanan Kamu Görevlileri Etik Davranış İlkeleri ile Başvuru Usul ve Esasları Hakkındaki Yönetmelik hükümleri uyarınca Kamu kurum ve kuruluşlarda ast - üst ve vatandaşla olan ilişkilerde insan haklarının gerektirdiği davranış içerisinde bulunulacak, hiçbir şekilde hak ihlaline sebebiyet verecek bir davranış içerisinde olunmayacaktır.

        Genelgenin, kamu kurum ve kuruluşunda çalışan bütün personele duyurulmasını, genelgede belirtilen huşuların kurum amirleri tarafından yerine getirilerek, herhangi bir aksaklığı meydan veya mahal verilmemesini ve bu konuda gerekli hassasiyet gösterilecektir.

        
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Bilgi Edinme
  • Twitter
  • Resmi İlan Portalı
Kurtalan Yolu Üzeri Kooperatif Mahallesi Ataturk Bulvarı No:100 SİİRT
0 484 223 23 44
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız